Friday 15 December 2017

Forex trading legal in pakistan


Forex Forum Inledning Forexmarknaden är hög avkastning och riskabelt medelvärde för att ta vinst genom operationer med valutakurser Instrument för arbete på Forex marknaden på många sätt avgör resultatet av valutahandling gjord av Forex marknadsaktörer mäklare kunder Varje Forex mäklare erbjuder sin egen terminal , Men det mesta av mäklare och handlare stämmer överens med att välja MetaTrader 4 och MetaTrader 5 terminaler. Det här forumet är skapat för dem som föredrar terminalen i MetaTrader-serien i handel på Forex. Forex Forum-diskussion. Forex-marknadsprognoser, oberoende åsikter om nybörjare och Experter på valutamarknaden allt detta hittar du på Forex-forumet för branschdiskussion. Solid erfarenhet av arbete på Forex är att föredra, men alla kommer inklusive Forex-nybörjare kan komma och dela sin åsikt också. Ömsesidig hjälp och dialog är huvudmålen för Kommunikation på Forex-forum, ägnat åt trading. Forex Forum dialog med mäklare och handlare om mäklare Om du har negativ eller pos Itive erfarenhet av arbete med Forex mäklare dela det på Forex Forum, relaterat till frågan om Forex service kvalitet Du kan lämna en kommentar om din mäklare som berättar om fördelar eller nackdelar med arbete hos Forex med det De sammanlagda handlarna om mäklare utgör en kreditbetyg I Denna rating kan du se ledarna och utomstående av Forex services market. Free diskussioner på Forex Forum Du är en näringsidkare och vill slappna av Då Forex Forum för gratis diskussioner är för dig Det finns inga tvivel om att konversation på ämnen nära Forex marknaden Är förmånlig Här hittar du skämt om handlare, karikatyr av Forex-mäklare och full-rate Forex off top. Bonus för kommunikation på Forex Forum Det här forumet är skapat av handlare för handlare och är avsett för vinstdrivande. Varje post på Forex Forum ger författaren en forex-bonus som kan användas i Forex-handel på kontot öppet med en av sponsorns forum. Denna lilla present presenteras med målet att rewa Rd professionella handlare för spenderad tid på vårt forum. Vi uppskattar ditt val av Forex forum som en plattform för kommunikation. Alla tider är GMT 2 Tiden är nu 08 52 PM. Powered av vBulletin Version 4 1 2 Copyright 2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd Designad av Insta Media Group. Forex, CFDs och Gold. High Risk Investment Warning Handel utländsk valuta och eller kontrakt för skillnad på marginal medför en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare. Det finns möjlighet att du kan behålla en Förlust som överstiger dina deponerade medel och därför bör du inte spekulera med kapital som du inte har råd att förlora Innan du bestämmer dig för att handla med de produkter som erbjuds av FXCM bör du noggrant överväga dina mål, ekonomiska situation, behov och erfarenhetsnivå. Du borde vara medveten om Av alla risker i samband med handel med marginalen FXCM ger generell rådgivning som inte tar hänsyn till dina mål, ekonomiska situation eller behov. Innehållet på denna webbplats Får inte tolkas som personlig rådgivning. FXCM rekommenderar dig att söka råd från en separat finansiell rådgivare. Klicka här för att läsa fullständig riskvarning. FXCM Markets är inte föremål för tillsynsregler som reglerar andra FXCM-enheter, som inkluderar men är inte begränsade till finansiella Conduct Authority och Australien Securities and Investment Commission FXCM Markets är inte avsedd att användas av invånare i USA, Kanada, Europeiska unionen, Japan, Hongkong eller Australien. FXCM Markets har åtagit sig att behålla de högsta standarderna för etiskt beteende och professionalism Samt en hög tillit och förtroende, som alla är pelare i FXCMs företagskultur. FXCM har fått ett rykte för rättvisa, ärlighet och integritet och anser att detta är vår mest värdefulla företagstillgång. Vi känner igen att vårt rykte hänger Om att våra anställda följer de högsta normerna för etiskt beteende och professionalism vid utförandet av sina uppgifter, med Ut som vår historia av prestationer inte skulle ha varit möjlig. För mer information vänligen kontakta oss. Copyright 2017 Forex Capital Markets Alla rättigheter reserverade. Din webbläsare är föråldrad. Forex Trading i USA - Är det juridiskt. Jag ville veta om Forex trading anses vara laglig i USA och om det är, hur kan jag ta reda på om mäklaren som jag ska hantera är en juridisk enhet Min fråga handlar inte om vinst eller förlust men mer om att hantera en legitim mäklare som är licensierad Att utföra affärer på marknaden för min räkning Jag visar mer Hej, jag ville veta om Forex trading anses vara laglig i USA och om det är, hur kan jag ta reda på om den mäklare som jag ska hantera är en laglig Enhet Min fråga handlar inte om vinst eller förlust men mer om att hantera en legitim mäklare som har tillstånd att utföra handel på marknaden för min räkning Jag tittar på FXCM, har hört mycket om dem Men jag är mer orolig över att komma in i någon Juridiska problem s Vilken typ av dokumentation Kan jag begära och kan begära av mäklaren att ta reda på om de verkligen är lagliga och valutahandel är lagligt enligt amerikanska lagar Det verkar inte som om FOREX är olagligt men skulle vilja fråga folk innan jag kontaktar en advokatrevisor och sedan hitta Ut att det anses vara en olaglig verksamhet enligt lag. Add ditt svar. Forex Trading i USA - Är det juridiskt. Jag ville veta om Forex trading anses vara laglig i USA och om det är, hur kan jag ta reda på om Mäklare som jag ska hantera är en juridisk enhet Min fråga handlar inte om vinst eller förlust men mer om att hantera en legitim mäklare som har tillstånd att utföra handel på marknaden för min räkning Jag tittar på FXCM, har hört mycket Om dem Men jag är mer orolig över att få några juridiska problem s Vilken typ av dokumentation kan jag begära och kan begära av mäklaren att ta reda på om de verkligen är lagliga och forex trading är lagligt enligt amerikanska lagar Det verkar inte som om FOREX är olagligt men vill fråga dig Vänligen innan jag kontaktar en advokatrevisor och sedan ta reda på att det anses vara en olaglig verksamhet enligt lag. Lägg till ditt svar. Rapporter misbruk. Tilläggsuppgifter. Om du tror att din immateriella äganderätt har åsidosatts och skulle vilja lämna ett klagomål, se Vår copyright IP Policy. Report Abuse. Additional Details. If du anser att din immateriella äganderätt har kränkts och skulle vilja göra ett klagomål, se vår IP-policy för upphovsrätt.

No comments:

Post a Comment